ředitel, přírodovědec
V našem muzeu pracuje stabilní tým velmi kvalifikovaných, schopných a motivovaných lidí.
Nechodíme do tuctové práce, jsme nadšený kolektiv, pro který je výzva podporovat učitele, strhávat děti k objevování nebo vymýšlet nová řešení popularizace a interpretace vědy.
„Věřím, že má smysl v muzeu podporovat moderní vzdělávací trendy a šířit mezi pedagogy nové vzdělávací metody.“
Je předsedou Geologické komise Asociace muzeí a galerií ČR.
popularizátorka, koordinátorka rozvoje tvořivé hry,
zástupkyně ředitele
e: adela.venerova@muzeum.ricany.cz
t: 605 878 003
Vede realizační týmy vzdělávacích projektů, připravuje žádosti o dotace a je odpovědná za administraci realizovaných projektů.
Rukama jí projde většina podkladů od odborníků, které upravuje tak, aby byly atraktivní pro návštěvníky. Koordinuje rozvoj metody tvořivé hry – přípravu a realizaci workshopů pro pedagogy, výukových programů a dalších aktivit.
„Pokud budete chtít pro tvořivou hru využít šablony, ráda vám s tím pomohu. Projekty, dotace, finanční čerpání, marketing a propagace, to je taková moje tvořivá hra!“
ředitel, přírodovědec
V našem muzeu pracuje stabilní tým velmi kvalifikovaných, schopných a motivovaných lidí.
Nechodíme do tuctové práce, jsme nadšený kolektiv, pro který je výzva podporovat učitele, strhávat děti k objevování nebo vymýšlet nová řešení popularizace a interpretace vědy.
„Věřím, že má smysl v muzeu podporovat moderní vzdělávací trendy a šířit mezi pedagogy nové vzdělávací metody.“
Je předsedou Geologické komise Asociace muzeí a galerií ČR.
popularizátorka, koordinátorka rozvoje tvořivé hry,
zástupkyně ředitele
e: adela.venerova@muzeum.ricany.cz
t: 605 878 003
Vede realizační týmy vzdělávacích projektů, připravuje žádosti o dotace a je odpovědná za administraci realizovaných projektů.
Rukama jí projde většina podkladů od odborníků, které upravuje tak, aby byly atraktivní pro návštěvníky. Koordinuje rozvoj metody tvořivé hry – přípravu a realizaci workshopů pro pedagogy, výukových programů a dalších aktivit.
„Pokud budete chtít pro tvořivou hru využít šablony, ráda vám s tím pomohu. Projekty, dotace, finanční čerpání, marketing a propagace, to je taková moje tvořivá hra!“
ředitel, přírodovědec
V našem muzeu pracuje stabilní tým velmi kvalifikovaných, schopných a motivovaných lidí.
Nechodíme do tuctové práce, jsme nadšený kolektiv, pro který je výzva podporovat učitele, strhávat děti k objevování nebo vymýšlet nová řešení popularizace a interpretace vědy.
„Věřím, že má smysl v muzeu podporovat moderní vzdělávací trendy a šířit mezi pedagogy nové vzdělávací metody.“
Je předsedou Geologické komise Asociace muzeí a galerií ČR.
popularizátorka, koordinátorka rozvoje tvořivé hry,
zástupkyně ředitele
e: adela.venerova@muzeum.ricany.cz
t: 605 878 003
Vede realizační týmy vzdělávacích projektů, připravuje žádosti o dotace a je odpovědná za administraci realizovaných projektů.
Rukama jí projde většina podkladů od odborníků, které upravuje tak, aby byly atraktivní pro návštěvníky. Koordinuje rozvoj metody tvořivé hry – přípravu a realizaci workshopů pro pedagogy, výukových programů a dalších aktivit.
„Pokud budete chtít pro tvořivou hru využít šablony, ráda vám s tím pomohu. Projekty, dotace, finanční čerpání, marketing a propagace, to je taková moje tvořivá hra!“
koordinátorka vzdělávacích aktivit, lektorka
e: edita.jezkova@muzeum.ricany.cz
t: 605 169 533
Koordinuje vzdělávání pedagogů ZŠ, výukové programy a dílny pro žáky ZŠ i MŠ. Jako lektorka se zaměřuje na metody výuky venku a využívání školních zahrad. Má zkušenosti jako mentorka pedagogů ZŠ při zavádění metody badatelsky orientované výuky do praxe. Je členkou výkonného výboru Sítě středisek ekologické výchovy Pavučina.
koordinátorka akcí, komunikace s veřejností,
geoložka a lektorka geologických programů
Jejím hlavním a zároveň nejoblíbenějším pracovištěm je geopark, jehož správu a provoz má na starost. Tady žákům, pedagogům a veřejnosti s nadšením odhaluje taje hornin, minerálů, vyhynulých živočichů i různých geologických fenoménů a prakticky každého návštěvníka přesvědčí, že neživá příroda není žádná nuda.
Koordinuje akce pro veřejnost a ráda se s vámi (nejen) na sociálních sítích dělí o to, co se v muzeu právě děje.
historik
Historik, antropolog, správce sbírek. Má na starosti depozitář muzea, kde zpracovává a eviduje staré i nově získané sbírkové předměty a muzejní knihy. Zabývá se regionální historií, popularizací sbírkového fondu, psaním článků, přípravou osvětových akcí a je vám k dispozici, budete-li chtít v našem muzeu provádět badatelský výzkum.
lektorka přírodovědných a řemeslných programů, finanční manažerka
Vede výukové programy polytechnické i přírodovědné, včetně workshopů tvořivé hry pro paní učitelky. Provází pedagogy na cestě proměny školkové zahrady k zahradě s tvořivou hrou a EVVO. Pečuje o finance vzdělávacích projektů.
výtvarnice, lektorka a metodička
Věnuje se podpoře a vzdělávání pedagogů v oblasti tvořivé hry, výtvarných činností a polytechnického vzdělávání. Dlouhodobě se zajímá o předškolní vzdělávání a téma rozvoje tvořivého myšlení, práce s nástroji a přírodními materiály.
přírodovědkyně, metodička a lektorka
Pracuje jako metodička programů a věnuje se vzdělávání pedagogů ZŠ. Vede sebe i ostatní k učení o místě a v souvislostech, o klimatu, budoucnosti a udržitelnosti. Badatelské učení v přírodě vnáší také do materiálů Regionální učebnice Říčansko.
lektorka tvořivé hry a řemeslných programů
Vede workshopy tvořivé hry pro pedagogy a poskytuje individuální podporu při zavádění této metody do praxe. Vytváří originální didaktické pomůcky pro polytechnickou výchovu v MŠ. Realizuje řemeslné programy, tábory a dílny pro všechny věkové kategorie – od tříletých dětí až po dospělé.
lektorka přírodovědných
a řemeslných programů, přírodovědkyně
Připravuje a realizuje výukové programy i projektové dny pro školy. Vede přírodovědný kroužek pro mladší školáky a v létě přírodovědné tábory. Koordinuje ekoporadnu pro veřejnost.
„S dětmi venku zapojujeme všechny smysly. Příroda má spoustu vůní a odstínů barev, které čekají na objevení.“
Je pro ni smysluplné provázet děti okolím Říčan a podporovat jejich vztah k živé i neživé přírodě. Je nadšená z každé breberky, kterou s dětmi objeví. Na Říčanské hájovně seznamuje děti s životem na souši i pod vodou.
grafička
Když uvidíte po Říčanech a okolí plakát muzea nebo program akcí, pokud držíte v ruce některou z našich publikací, už víte, kdo je dělal.
lektorka, dokumentátorka, jazyková korektorka
Věnuje se orální historii regionu a popularizaci historie. Vede výukové programy s důrazem na místně ukotvené učení a doprovodné programy k výstavám. Dbá o jazykovou správnost materiálů, které pro vás v muzeu připravujeme. Koordinuje pravidelné příspěvky do Říčanského kurýra.
„O zdejší historii jsem se začala zajímat po nastěhování do Říčan, abych víc porozuměla místu, které jsme si s rodinou vybrali. A je to stále velké dobrodružství! Pamětníků se ptám, jak vypadaly Říčany a jejich dětství. To, co se dozvídám, se pokouším předávat dál – je skvělé, když vás čas od času i teenageři poslouchají se zatajeným dechem.“
Spolupracuje také na mapování vzpomínek pamětníků ve vzdělávacím projektu Příběhy našich sousedů.
lektorka řemeslných programů a výtvarnice výstav
Předává dětem a dospělým dovednosti z tradičních řemesel i nové moderní postupy.
lektorka přírodovědných a řemeslných programů
Připravuje a lektoruje programy k výstavám a další výukové programy pro školy, potkáte se s ní i na akcích pro veřejnost. Podílí se na komunikaci s veřejností a jazykových korekturách muzejních materiálů. Zajímá ji tematika udržitelné spotřeby a welfare domácích zvířat.
lektorka přírodovědných a řemeslných programů
V muzeu učí přírodovědné, ale i řemeslné programy a skrze zážitky a aktivní učení vede děti k poznání přírody.
Můžete mě potkat, jak s dětmi lovíme drobnou havěť v rybníce, nebo sbíráme rostlinný materiál, abychom jej pak mohli pozorovat pod mikroskopem, nebo jak šetrně obracíme v lese ztrouchnivělé dřevo, abychom spatřili stonožku.
„Ráda dětem předávám své zkušenosti s přírodou, zejména s kytičkami, a to nejlépe přímo v terénu.“
Ve svém volném čase se aktivně věnuji skautingu jako vedoucí družiny benjamínků. Do práce mne často potkáte dojíždět na kole, nebo vlakem a pěšky, protože je to podle mne nejjednodušší a k přírodě šetrný způsob.
Spravuje Říčanskou hájovnu, pečuje o zeleň v Geoparku Říčany, na zahradě muzea i na Dvorku. A pokud si objednáte něco z našeho e-shopu, vaše objednávka s nejvyšší pravděpodobností projde jejíma rukama.
lektorka řemeslných programů
V muzeu pracuje jako lektorka řemeslných programů, doprovodných programů k výstavám a v létě řemeslných táborů.
mateřská dovolená